{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Jan 2018
OK,DC的粉絲們,我知呢句嘢唔多啱聽,但相信大家都要承認近年多部DC電影中,除咗《Wonder Woman》獨立電影算係成功,其他DC電影不論口碑、票房表現都係差強人意,年尾先上嘅《Justice League》更加於網上多個「最差電影排行」中榜上有名,真係睇到啲Fans心灰意冷。其實心灰意冷嘅唔止Fans們,連原本應該喺整個DC電影宇宙不論幕前幕後都扮演重要角色嘅「蝙蝠俠」Ben Affleck,據報都有意辭演。
跟據計劃,《Justice League》上映後,Ben Affleck就應該準備投入蝙蝠俠獨立電影《The Batman》嘅製作,而Ben本身更應該係呢套戲嘅導演兼編劇之一。但喺上年一月Ben Affleck就辭去導演職務,搵黎拍過《末世浩劫》、新版《猿人爭霸戰》嘅Matt Reeves執導。自此之後Ben Affleck同DC「完全分手」嘅傳聞就不絕於耳,例如上年11月Ben接受《USA Today》訪問時就指自己唔想做一世「超級英雄」,於是正在「尋求一個好的方法溜走」。更甚嘅係不單止Ben本身唔想做,傳聞中連華納兄弟都唔見得想同佢再合作,只係因為雙方有合約束縛先繼續「同床異夢」。如果傳聞屬實,Ben Affleck同華納基本上就係一段失敗嘅婚姻啦。
咁Ben Affleck唔做,新蝙蝠俠嘅人選又係邊個呢?據《Revenge of The Fans》嘅「爆料」,Jake Gyllenhaal係目前最有機會嘅接任人,甚至話Jake基本上已經應承可以頂上,但前題係Ben Affleck同華納兄弟拆掂數。大家又點睇Jake Gyllenhall成為新一任蝙蝠俠呢?
RevengeOTFans on Twitter
當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024