{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 21 Jan 2018
美國加州嘅US Specialty Vehicles,有一部以Ford F450為基礎改裝的Rhino GX,長19呎,高7呎,闊8呎,重5噸,軍車外形,超粗獷超有型!不過最近USSV就推出一部Executive特別版,內裏分隔的後座只有兩座位,還有40吋大電視,超有安全感之餘又超豪華,有錢人應該要有一部。
以Ford F450為基礎,採用6.7公升V8柴油引擎或6.8公升V10引擎,車身顏色有Stealth Black、Tactical Green、Desert Sand等選擇。到重點,就是內櫳裝潢,採用大量皮革及木紋裝飾,感覺超豪華,和外形不太相襯,而後座兩張大班椅亦設有電動操控及發熱功能,還設有腳枕,伸腳位不用多說啦,7呎座入去都可以撓腳!另外還有天窗可以感受天然光。座椅前方就是一部40吋電視,另外還有KVH TRAC Vision A9 Satellite Receiver衛星接收器!真係就算末日有喪屍都可以嘆住走,不過,要落車才可上前座,隨時就係咁俾喪屍感染,改變一生。
最後說說車價,官方暫未公佈,但普通版賣大約$249,000美元,可以參考番。
來到月尾,《GT 7》又有更新,首先有沒有準備出發日本看櫻花?沒有的話可以在遊戲內駕駛愛驅去新增拍照模式賞櫻地點影靚相。而新增車款則有林寶堅尼(Lamborghini)Urus、Audi R8 V10 Plus及豐田(Toyota)GT-One。現實 ...
autonews
【睇片】《Gran Turismo 7》本月更新 揸豐田GT-One影櫻花
28 Mar 2024
Maserati回歸賽場,就是即將在夏季推出的MCXtrema。繼承MC20血統,MCXtrema早前就去到Autodromo Varano de’ Melegari進行測試,而駕駛的就是首席試車手Andrea Bertolini。3.0公升Twin-turbo V6引擎,馬力720hp,扭 ...
autonews
【睇片】瑪莎MCXtrema落場測試 推出前聽靚聲
27 Mar 2024