{ SKIP }
文:MenClub Mr.波特  圖:互聯網
POSTED ON 07 Jun 2017


NBA總決賽當然係一眾球星表現自己球技嘅最高舞台,亦係最受籃球迷矚目嘅巔峰比賽。不過除此之外,其實NBA總決賽亦都係所有籃球鞋品牌晒冷嘅最佳舞台,你將可以從中睇到各大品牌最新推出嘅球鞋,而球星們亦會盡力配合展現他們所穿著的這對球鞋,因為他可是這家公司的代言人之一。




首先,作為Under Armour頭號代言人嘅勇士核心Stephen Curry喺岩岩嘅總決賽第二戰,就穿起「Curry4」,鞋身全白色,唯獨「SC」字眼起用金色,簡潔得黎又好搶眼。



而Curry嘅好拍擋Kevin Durant就著起Nike岩岩為佢推出嘅「KD10」,而佢係第二戰穿起嘅係全藍色配上金色Nike剔,但Mr.波特我都係鍾意淺色配色個對「KD10」多啲。



除左勇士兩大核心係佢地品牌嘅寵兒外,騎士核心LeBron James亦當然係球鞋銷量嘅保證,呢位「NBA第一人」喺總決賽第二戰就著起Nike為佢度身訂造嘅「LeBron Soldier 11」,黑色嘅鞋身配上金黃色嘅Nike剔,外型沉默得黎不失霸氣。



而LeBron嘅好隊友Kyrie Irving就著住屬於佢嘅「Kyrie 3」,呢對球鞋係喺去年12月底推出的,白色加金色Nike剔,真係好有型!



除左以上4位巨星外,勇士正式找回手感嘅射手Klay Thompson就係中國品牌安踏嘅第一代言人,而佢就喺總決賽入面著住安踏「KT2 ‘Chase’ Home」,配色方面都係白色鞋身配上金色襯色。



Draymond Green就無屬於自己嘅球鞋,所以代為Nike代言人嘅佢就著住Nike「React Hyperdunk 2017 Flyknit」,白色配上一個細細的Nike剔,真係好Pure。



而打出騎士總決賽生涯最佳一年嘅Kevin Love就著住Nike嘅「Hyperdunk 2016」。



睇見以上咁多位球星嘅球鞋,你又有無睇岩邊一對呢?





Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024