{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 10 Dec 2018
【悲劇新版】聖鬥士星矢Netflix新版阿瞬正式被變為女性

Netflix將會於2019年播放全新製作的新版 3d CG的《聖鬥士星矢:黃道十二宮戰士》,第一季有12集,每集只是簡短的30分鐘,首季將講述銀河戰爭篇和白銀聖鬥士篇,整個故事都改由荷里活的團隊製作,監督為日本方的蘆野芳晴,首席編劇為動畫版《復仇者聯盟》的編劇Eugene Son!

昨日正式發佈全新的預告,不過讓一眾資深的聖鬥士迷非常失望的是,先不談畫質和外型,原來最受人喜愛的原作主題曲唔見左影,雖然作品中依然可以見到雅典娜、星矢、紫龍、冰河、瞬以及故事開端時是反派角色的一輝全數登場!但明眼的觀眾都可以睇到,主角之一的阿瞬同過去好像有點唔一樣,好像變得更女性化,而不幸的消息是Netflix的編劇居然回應的網上的聖鬥士迷的查詢,正式地指出阿瞬於新版中將會變為女性這個相信讓很多支持者震驚的消息。

呢個消息的原因都非常『痴線』,根據Netflix的回覆,他真的變了她。因為netflix認為救世的英雄中需要有女性存在!?即女權已經改變了30年前的世界的動畫設定!!劇情就唔知點樣收科?女聖鬥士可能已無需要帶面具,而哈迪斯也會變為女性??!到底會如何改法,真係要2019年先知道了。你接受到嗎?

過去的仙女座

再見了,男兒身的阿瞬

以後的仙女座女女

接受唔到都無法,大家睇返套《翠絲 Tracey》了解一下,可能這些年來阿瞬辛苦了,咁多年的男兒身女人心,今日終於可以變性做個真女仔,唉~大家比d時間接受下,係男好係女好,阿瞬你自己鐘意就好了........

##暫時都無法完全百份百認實這個消息,但這個阿瞬變女人的消息已全球廣泛流傳!我也希望是我報道錯誤,高興道歉認錯。但暫時這個消息的可信性好像相當之高!

Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024
今次預告終於見到Hugh Jackman飾演嘅Wolverine回歸,仲要怒插Deadpool下體!? iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/-2XTD3sfGU4?si=VMXgJHKmgO3zzPU5" title="YouTube video ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》公開全新預告及海報
23 Apr 2024