{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Oct 2019
雖然好多人影相都識得笑,但唔知係咪因為日常生活笑得太少,有時笑起上黎都幾假,於是笑得自然笑得靚反而變成一種罕見嘅「才能」。事實上有一個好嘅笑容,成個人都靚啲架!呢位韓國美女「Hanna」就係一個好例子。

呢位Hanna喺IG上有9萬人Follow,應該都算得上係小有名氣嘅網紅,不過佢實際上嘅身份係咩,我就搵極都搵唔到(主要係因為我唔識睇韓文啦下)。講真佢嘅五官就唔算相當精緻,至少個鼻對某啲人黎講應該算係扁,仲疑似有啲啲大細眼,但佢笑起上黎真係充滿感染力,你會Feel到佢真係開心而笑,而唔係因為影相所以要笑,相信嗰九萬人都係因為被佢呢個笑容迷倒所以先去Follow佢啦——當然都有可能係因為睇到佢心口嗰兩個豐滿嘅理由啦——但唔會架,唔會架,一定係個笑容,一定係!

chna.y on Instagram
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024