{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Jan 2019
近排講得多歐美系美女,若果係喜歡豐乳肥臀嘅男士們應該睇得好開心,但我知道有唔少男士其實都係鍾意女性嘅白滑長腿,而呢方面就一定係身形相對纖瘦嘅亞洲女仔更吸引!好似以下呢位台灣女仔咁,做咗媽媽都係咁正呀!

Joanna本身係台灣嘅一名外拍模特兒,身高171cm嘅佢擁有一對極為修長白晢嘅美腿,做「女」嗰陣當然迷倒唔少男人,到兩、三年前結咗婚,2016年其實佢都只係得22歲就生埋個仔做媽媽。唔知係咪因為年輕嘅關係,佢生完BB身材都冇走樣,白滑長腿繼續白滑,仲多咗幾分小家碧玉先有嘅韻味!如果我係小朋友爸爸,見到老婆放個仔喺大脾餵奶,我一定拍走個仔自己瞓落去呀!

immom077 on Instagram

MissJoanna171 on Instagram

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024