{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 28 Mar 2018

現年38歲嘅「細哨」朗拿甸奴,喺今年年頭嘅時候已經透過經理人宣佈佢將會正式掛靴,雖然離開比賽,但呢位「快樂足球」嘅代表並唔會離開佢心愛嘅足球,預計佢將會出席唔同嘅足球活動,繼續為呢項運動作推廣。

而日前「細哨」接受媒體訪問時就說出當年一個秘密,原來佢由巴黎聖日耳前加盟巴塞前,其實差少少就加盟「紅魔鬼」曼聯。
2003年夏天,效力巴黎聖日耳門嘅「細哨」已經證明左自己嘅實力,之後加盟大球會只係時間問題。而據「細哨」透露,當年因為領隊費格遜同碧咸發生衝突,最終後者被迫離隊他投。而就係咁,費Sir就有意簽入「細哨」頂替碧咸嘅位置。
正當「細哨」同曼聯已經展開簽約談判,當時有機會成為巴塞主席嘅Sandro Rosell就向「細哨」表示:「如果我做到巴塞主席,你會來嗎?」「細哨」對此首肯。其後,Rosell即將贏得主席一職時,就即時打電話比「細哨」,而「細哨」好快就應承左,並向曼聯表示自己與Rosell有約在先。
「細哨」表示,唔少巴西人都傾向加盟巴塞,好似羅馬里奧、李華度、朗拿度等等,所以佢都好響往可以加盟巴塞隆拿呢支球隊。
就係咁,費Sir就咁失去左「細哨」呢位超級天才球星,而巴塞得到佢之後就創下一個短盛世,並之後由「細哨」成功傳承比美斯呢位目前世界最佳球員。不過正正因為失去左「細哨」,費Sir成功從士砵亭發掘到C朗拿度,將佢帶到奧脫福,其後佢亦成功成長為一位超級巨星。
如果當年「細哨」成功加盟曼聯,咁樣紅魔鬼可能會創造一個盛世,而同時無左「細哨」嘅傳承,美斯可能唔會成為今日嘅美斯,而C朗亦可能唔會加盟曼聯,咁樣佢就未必會走上巨星之路了。
Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024