{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 03 Jul 2017
早排聽一個朋友講,大部男人嘅第一次,都係畀咗一個男人嘅——因為大家第一次嘅對象應該都係自己對手。到你大個啲又有經濟能力,就可以將啲精力發洩喺你嘅「伴侶」身上——我指飛機杯。但你有冇覺得一隻飛機杯只能提供一種質感嘅享受好唔方便?如果係咁,呢個「三洞屋」飛機杯就啱哂你啦!


「三洞屋」呢個名係我改嘅,佢嘅正式名稱叫「3FAP」,係一個由三個可以調較吸力嘅「洞」所組成嘅飛機杯組合。發起人Brian Sloan之前已經出過摩打推動嘅口交飛機杯「Autoblow 2」,但據佢所講,「Autoblow 2」嘅缺點就係太嘈,於是佢就想辦法改良傳統手動式飛機杯。為咗滿足男士們對不同質感嘅需要,佢就整咗有三個分別模仿口、陰道同肛門洞口嘅「3FAP」出黎!

其實市面上都有模仿不同部位整出黎嘅飛機杯,咁「3FAP」又係咪真係將三個飛機杯痴埋一齊就算呢?其實「3FAP」採用嘅係模組設計,可以打開藍白色嘅金屬外殼更換入面嘅「芯」。而隨住佢未來推出更多唔同設計嘅「芯」,你就可以有唔同組合、唔同質感嘅享受。而且啲「芯」仲係以3D掃瞄真人而成,再加上獨立4級嘅吸力調節。睇黎就真係可以提供一個多元化嘅感宮刺激!


售價方面,最平嘅選擇係79.95美金,即係630HKD左右,如果係以三個(可以再用嘅)飛機杯黎講都唔算貴。但我就留意到一個問題,「3FAP」實際上有盒栗米片咁大盒,加上個金屬外殼同入面嘅芯,應該都唔會輕得去邊。拎住佢黎打J咪好攰囉?
3fap.com


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022