{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Nov 2020

疫情令各大時裝品牌冇辦法舉辦有人入場睇嘅實體Fashion Show,唔少品牌就用網上直播黎做解決辦法,但亦有啲品牌係真正擁抱虛擬世界。好似Balenciaga咁,就將會於12月初推出名為《Afterworld: The Age of Tomorrow》嘅遊戲,去公佈2021年秋冬系列。

雖然個名好似啲咩動作大作,而且據《WWD》報導,隻Game係關於「2031年,英雄替身穿梭於不同地區完成任務及互動」(基本上所有遊戲都符合呢個形容),但你睇埋個主題係「展示自然及工業慢慢回到平衡」,而且提供「發生於虛擬烏托邦嘅現實呼吸訓練」,相信呢隻可以用網頁玩嘅遊戲,應該係節奏非常放鬆、更為著重個氣氛——同埋唔好唔記得隻Game係為咗展示Balenciaga嘅新衫,所以你就唔好期待佢會好好玩好刺激畫面好好咁啦。

而時裝品牌進軍遊戲界亦唔係新鮮事,早前LV就與《League of Legends》合作,唔單止幫個世界賽獎杯整咗個盒,又幫入面啲英雄設計特別Skin,現實中又推出返同款產品。之於今次Balenciaga自己整隻Game出黎效果會點呢?就要等到12月6日隻Game正式面世啦。

資料來源:WWDThe Verge
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024