{ SKIP }
文:MenClub 軾條鉄  
POSTED ON 08 Aug 2019

日本少年JUMP長期最賣座的作品《One Piece》(海賊王),近年雖然長期雄踞住動漫周邊產品銷售率NO.1,但熟悉《One Piece》嘅朋友都知,作者尾田榮一郎基本上係完全唔會管理漫畫作品以外的事,因此,《One Piece》嘅周邊產品非常之多,但質量卻又很參差。然而今次趁住《One Piece》20週年紀念劇場版電影《One Piece Stampede》之上映,竟然與PUMA方面合作聯乘推出波鞋,認真估你唔到!


向來動漫聯乘的潮流產品,大多數都係印下人物角色或者logo,呃下fans課金便算。殊不知今次PUMA竟然以主角們乘坐嘅船隻千陽號(Thousand Sunny)為靈感!而更瘋狂的是,今次的聯乘,驟眼望落去根本唔覺得係《One Piece》的周邊產品,換言之,PUMA係認認真真去設計,著上腳唔會似宅男!


啡色的鞋帶設計來自「千陽號」帆上的繩索,而鞋側暗暗地印上「千陽號」Logo。

這對CELL ENDURA 採用了襪套式設計,而上面亦印上主角路飛的「橡膠果實」monogram圖案。

鞋墊部分印有 PUMA 及《One Piece》字樣,綠色是代表「千陽號」船上的草坪。至於鞋踭位置則掛住「船錨」 吊飾。

售價:19440 yen (連税) 

《One Piece Stampede》電影劇場版將於日本時間2019年8月9日上映,而這對PUMA ×《One Piece》CELL ENDURA 亦同日在日本開賣。

對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024