{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 15 Apr 2019

踏入2019年,港股勢如破竹,由年初的25000點起步,短短3個幾月急升5000點,將30000點重現投資者眼前!相信大部份投資者都有所斬獲,然後買車買樓買機票,食好玩好去旅行,各自各精彩。但是,賺了錢又如何不讓所賺蝕番出來呢?

將賬面盈利袋落袋

股市升、股票升,投資者賬面身家也隨之上升,睇住持股越升越有,有時真係好難放手沽貨,怕沽早了沒法賺到下一轉升勢。只不過,投資者也不過是凡人,就算是股神也沒法準確捕捉每個轉勢點,所以,根本不應強求在最高位沽貨獲利,賺了錢幾時沽貨都不會錯,投資者通常犯的錯是想博高位沽,怎知股價回落,卻不甘心賺少了,結果由賺變蝕,賬面盈利沒法化做真金百銀。

賣仔勿摸頭

的而且確,獲了利的股票,是有機會再創新高,甚至乎升到你唔信,很多投資者就是沽了貨卻為它再創新高而氣憤,繼而失去理智不問價追入,但天知道升勢幾時完?結果就中招。因為,股價越是上升,代表追入風險越來越大,而且因覺得唔抵而買,沒有經過分析而作出決定,即是沒有經過深思熟慮,而盲目投資最容易出錯,一錯就亂,一亂就大件事。

切勿孤注一擲

股市愈升愈有,人人都話要買股,這轉順風車當然要搭,最好的重本落搭,一舖賺盡!如果好彩地俾你賺了,切記貪勝不知輸,將所賺再加碼,反而應該見好要收,將部份盈利轉為放在更為穩陣的投資,例如儲蓄、債券、基金等,這樣既可繼續借升市賺錢,又不怕大市突然逆轉而一舖被清袋,毋需承受壓力,開開心心邊工作邊投資邊賺錢。

謹記市況難測

今番重上30000點,的確值得高興,將去年的頹勢一掃而空,但市場永遠都是一個鐘擺,跌完會升,升完一樣會跌,而我們則永遠不會估計到頂位或底位,所以,在升市時也不要忘記風險,記住市況總有下跌一天,而且是你沒法猜測到的!

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023