{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:MenClub
POSTED ON 12 Apr 2018

喺運動世界入面,大部份項目都係由男性主導,好似網球入面就算威廉絲姊妹幾強,都係無好似費達拿、拿度等人咁受重視,連帶獎金都無男子球員咁多。而就算唔係運動員,作為一名女教練都好似難以受到公平嘅對待,而好似香港嘅足球教練「牛丸」、馬刺女助教Becky Hammon可能係例外,更多嘅係男子運動員都偏向唔會搵女教練。而今次我地訪問嘅對象係女子田徑教練Lily Lee,就等我地去了解下呢一位年輕又靚女嘅教練啦!

Lily除左本身係一名田徑教練之外,由於佢大學時期係修讀體育,所以有機會接觸到體育記者呢個行業,再憑住其出色嘅外貌及口才,令佢獲得喺Now Sports做體育主持嘅機會。
而今年全港學界田徑比賽較以往更受關注,Lily就有幸負責呢個賽事嘅直播,對此佢非常開心。講到喺呢次直播入面最深刻嘅一件事,Lily就表示係德望女子B Grade 4x100偷步事件。「我記得決賽個日,最後女子B Grade 4x100,德望嘅第一棒偷步,佢當時都未肯定自己係咪偷步,但當見到裁判比紅牌佢嘅時候,佢就知自己被直接DQ。個一刻我見佢非常失望,我知道佢心入面一定好難受,而由於當時佢地仲有A Grade未跑,咁樣會有機會影響到佢地之後嘅發揮會好緊張。我個時候覺得,雖然我唔係參與其中嘅運動員,但我就感覺到個氣氛係有幾緊張!」
講到女教練呢個話題,Lily亦同我地分享左佢嘅個人經驗及經歷,說明做女教練都真係一啲都唔容易!「喺教學上黎講,其實我教男學生或女學生分別都唔大,但反而有時候唔係做開運動嘅人,會有一種好似刻板主義嘅目光。其中一個例子係,有一次我試過幫一個會教班,當時有三個教練,其中一個係我,另外兩個係男教練。負責人在簡介嘅時候同我講,等陣佢地學員嘅程度可能比較參差,所以希望我呢位女教練去教一啲能力比較差嘅及教比較容易嘅動作,而另外兩位男教練就教一啲難度較高嘅動作。第一次聽到我會有少少唔開心,但可能係講者無心,聽者有意。但相隔10分鐘之後,職員又再講同一番說話一次,我當時嘅感覺真係非常唔好受。」
其實作為女教練,有時候甚至要比男教練更好,其中Lily就指女教練比男教練多出一份細心,往往能夠留意學生心情上嘅變化,而女學生則更加只願意向女教練提出有關身體變化上嘅問題,呢一點亦都係男教練難以做到嘅地方。
雖然做教練有唔開心嘅時候,但係Lily亦都同我地分享左一件趣事,就係由於佢有時候要做主持嘅關係,所以通常都會化妝的,但有一次完成主持工作後佢又要去教班,但中間唔夠時間落妝,最終去到授課地點時,竟然被誤會係黎做化妝導師呢!
而黎緊Lily受奧比斯邀請將會參加「奧比斯跑向光明慈善跑2018」嘅3K,曾經斷過前十字韌帶嘅佢直言自己已經好耐無參加過長跑比賽。由於賽事係夜跑模式,所以有別於傳統喺朝早舉辦嘅跑步比賽。作為參加者之一嘅Lily亦都提醒參加者要小心注意路面情況,因為比賽時候會有好多人,路亦都可能會有啲彎位,所以要好很小心一啲前面嘅路面情況,隨時可能會有障礙物或急彎你睇唔清楚會有麻煩。
喺參加比賽前,熱身絕對係非常重要嘅一環,但係究竟點樣先叫正確嘅熱身呢?會唔會你其實一路都做錯緊呢?「熱身黎講我地會有三部份,首先係慢跑,因為咁樣主要係令你血液循環加快,令啲血加快進入肌肉及提升身體溫度。第二部份先會做一啲靜態拉筋及伸展,從而增加肌肉柔韌性嘅幅度,令做某啲動作嘅時候無咁易拉傷。第三部份就會做動態伸展及熱身,主要係針對你專門嘅運動,唔同運動會有專項嘅動態熱身,做呢啲動態熱身可以提升你練習及比賽時嘅表現。」
聽完Lily教練嘅介紹,下次做運動前唔好一黎就拉筋啦,咁樣其實反而會更容易拉傷架!
不論你對ViuTV持有甚麼態度,你都不能否認它近年為香港娛樂圈捧出一群至少有話題性的年輕面孔。單論《全民造星》系列就為大家「貢獻」出Mirror、Error、P1X3L、Collar四隊組合,再加MC張天賦、Mansonvibes 張進翹、A ...
people
【MenClub People】鍾意,己經夠啦 - Johnny Hui 強尼
30 Sep 2022
第一次親眼「見到」洪嘉豪,是去年年尾在Jace (陳凱詠) 的演唱會上。雖然當晚他只是作為觀眾於台下睇Show,但每到Jace準備邀請嘉賓上台時,我旁邊就會有個不知名男觀眾,不停用洪嘉豪欠他錢沒還似的語氣大叫「洪嘉豪 ...
people
【MenClub People】一步一腳印 - Kaho Hung 洪嘉豪
04 Jul 2022