{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 12 Apr 2018
講起東京旅行,大家著重嘅都係「食玩買」,「瞓」從來都唔係一個重點環節,只要地點方便、夠位畀大家放下行李就已經合格有餘。但如果你想享受一下與別不同嘅酒店,喺涉谷區新開嘅「Trunk」就係一個好選擇。

Trunk位於涉谷區神宮前,大約係山手線涉谷、原宿兩個站之間。酒店以「社交(Socializing)」為主題,強調日本以至涉谷區本身嘅特色。所以不論係酒店內15間各有特色嘅客房中的傢俱裝飾、以至餐廳用的食材、咖啡全部都係日本製造。房間內迷你酒吧的食物飲料、牆上的藝術裝飾品來自涉谷區本身,酒店內甚至仲有間專門出售涉谷區精選物品的店舖。真係要住客由內到外都感受一下涉谷區嘅特色。

房間大小就由一人到8人不等,每一間都有各自嘅設計及特色,每次入住都可以有另一番感受。價錢方面,最平嘅單人房大約為32300Yen 一晚(約2370HKD),最貴可容納8人嘅Dinning Suite要超過62萬Yen(約45000HKD)一晚。
Trunk-Hotel
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024