{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 16 Aug 2021

「瞓覺」係人類每日必需,但對好多人黎講,「瞓個好覺」就唔係一件必然嘅事。都市人嘅睡眠質素問題,甚至衍生出一個龐大市場,坊間亦有眼罩、補充劑、CBD等各式各樣嘅助眠產品。不過日本小林製藥就推出咗一樣頗為「奇怪」嘅助眠產品,就係「發熱耳塞」。

日本小林製藥以往都推出過唔少助眠產品,例如發熱眼罩、防止打鼻鼾嘅呼吸貼之類,而最新推出嘅「發熱耳塞」,顧名思義就係一個識發熱嘅耳塞,亦係史上第一個同類產品。日本小林製藥並無真正交代點解一個發熱耳塞能夠幫助入眠,但反正呢個能暖住對耳仔,又能夠隔絕嘈音嘅新產品,喺初期測試時就大受歡迎,今日宣佈會於今個星期 (喺日本) 推出時亦喺Twitter獲得好多人支持。

實物係咁樣嘅

小林製藥指耳塞嘅溫度只係「暖暖地」,而且只係發熱20分鐘,所以唔怕會瞓瞓下熱醒,就算夏天都一樣適用。不過佢亦提醒用家要考慮到聽唔到鬧鐘嘅問題。

資料來源:Oricon
適逢 Supreme 成立30年,品牌剛剛推出了一系列三本 30 週年紀念書籍,回顧一下從1994 年至2024 年間推出過的所有 T-shirt ,因此勾起不少 Supreme 迷的各種美好回憶。 不過對於我們香港人而言,Supreme 最經典的 T- ...
style
回顧 Supreme 過去 T-shirt 作品 :與港產片《喋血雙雄》聯乘 Tee 最經典!
23 Apr 2024
Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024