{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Dec 2020

卻說早幾日於一個台灣專頁「提督大人與他的餅」中,睇到幾張滿清末代皇帝溥儀嘅生活照,其中一張駭然見到佢坐喺一支直立隊住佢Pat Pat嘅木棍之上,有人解釋先知道原來支「棍」係當年流行嘅便攜座椅,英文叫「Pursuit Seat」。咁啱得咁橋,Rolls-Royce就公佈咗一張極有貴氣嘅「Pursuit Seat」唔知大家有冇興趣做現代嘅溥儀呢?

圖片:Rolls-Royce

所謂Pursuit Seat,其實就係一張只有一隻腳,上半部份可以打開摺埋嘅座位,目的就係提供一個方便,而且不受地型限制嘅流動座位。而Rolls-Royce推出嘅呢張Pursuit Seat,座位部份用上拋光鋁架構,再加一塊珠面皮,唔用時可以摺埋,而張櫈腳就用上碳纖以確保輕便性及堅固度,底部就有固定用嘅釘腳。Rolls-Royce官網就話呢張櫈係用於「一趟未知嘅旅程」、「一插落地就可以隨時坐低欣賞自然景色」,仲設計到啱啱好可以放喺Rolls-Royce嘅車尾箱之中。

圖片:Rolls-Royce

咁你問呢個世界有幾多個買得起Rolls-Royce嘅人,會揸住架Rolls-Royce載住呢兩碌嘢去一個「未知嘅地方」,個地方仲要冇櫈坐所以佢要開呢張嘢出黎?係唔多架,但Rolls-Royce亦好明顯唔係賣緊功能,而係賣緊一種「大家都去行山,你行到攰要踎,但我就有張好型嘅櫈坐」嘅生活態度。咁計法,8,800美金一張唔貴呀。

資料來源:Rolls-Royce
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024