{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 18 Oct 2018
返工達人扮工室法寶-『專心頭盔』

無野可以阻擋到香港人返工,經過屍殺列車的阻攔,無論外面係咩野困境,香港仔依然係香港仔,馬拉松都會跑返工。但係返到公司又點?可唔可以專心工作做到收工?唔得?日本人幫你唸掂佢,多啦A夢都出唔到咁神奇法寶--『專心頭盔』。只要帶左專心頭盔,無野再可以阻擾你專心工作。保證安心做哂野準時收工………手足們,收工前入一入來開個快會….好快………..!

樂聲更全面,精彩每一天,今次樂聲的設計公司Future of Life開發左呢件概念被稱為Wear Space的專心頭盔。它由一個輕巧的環繞式織物屏障組成,隱藏了一對藍牙耳機。屏障可將您的水平視野切割約剩下眼前60%,而耳機則具有內置的降噪功能,可以根據您的選擇進行音樂管理。通過USB充電,電池壽命為20小時,相信比起你正常工作時間要長。

不過Wear Space不是您樂聲的官方產品,只係原型是由該公司的Future of Life設計工作室開發。今年年頭在SXSW上展示了早期版本,但Wear Space的創建者現在正在日本眾籌網站GreenFunding上為專心頭盔籌集資金。

 

Wear Space包括一個適合您眼睛的織物護罩和內置藍牙耳機。 根據眾籌網站,Wear Space為佩戴者創造一個“心理個人空間”,幫助他們集中專注力,特別是在嘈雜,分散注意力的開放式辦公室。呢個設備唔單止可以隔離佩戴者,還可以與其他人傳遞重要信息,話比其他人知:走開,我好很忙。

“當有人戴著Wear Space時,你可以清楚地睇到佩戴者想要集中注意力。我們認為咁非常重要,“設計該產品的團隊成員Kang Hwayoung係咁樣講。Kang指出,雖然開放式辦公室越來越受歡迎,但“每個人有時都希望獨自一人集中專注力。”

當然呢個產品其實係咪真係專心讓人可工作呢?我覺得呢件野再加埋防偷窺mon貼,是我呢類蛇王員工最好的隨身寶物。

據報導樂聲方面希望通過眾籌為Wear Space籌集1500萬日元(約合133,000美元),每個單元售價約250美元。係香港呢個返工返工返工的文化中,生產力就是皇道,Wear Space可唔可以成為每間公司專心員工的神器呢?我就覺得戴住佢打機睇片上網好像適合多d囉。

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024