{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Feb 2018
所謂「戰壕打火機(Trench Lighter)」,其實係講緊自一次大戰以來,參加戰爭嘅士兵被困於戰壕時以手邊有限資源,如子彈殼等材料製作嘅打火機,當中冇規定嘅款式、設計,反正用得到就可以。亦因為如此,流傳落黎嘅戰壕打火機通常都有簡單設計、濃濃嘅手工味以及非凡嘅耐用度,亦成為唔少人嘅收藏品。真正上過戰場嘅戰壕打火機難求,但以戰壕打火機為藍本而設計嘅新品就相當易搵得多。 

例如美國品牌「Akomplice」就推出咗個戰壕打火機,以黃銅及鋼製作,大致上只分為火輪(及火石)、燃油儲存及點火等三個部份,而其中點火棉蕊就會有個滑蓋子以防意外起火及作熄火用,據說亦打火機本身亦有防風功能,而下方嘅鎖匙圈就連結住入燃油嘅孔洞,只要扭開就可以添加燃油。

如果你都喜歡呢種硬朗、簡單風格嘅打火機,可以上網買返個,只需35.95USD,即係約280HKD左右。
Akomplice
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024
Marshall推出嘅頭載式耳機系列Major及無線耳機Minor,素來以外型搶眼而且音質出色而聞名。近日Marshall就宣佈同時更新兩個系列,分別推出最新Major V及Minor IV新耳機。最快5月初就可以買到。 外觀上 ...
tech
【耳機】Marshall 更新經典耳機系列 Major V及Minor IV下月初發售
25 Apr 2024