{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 24 Jan 2022

英國安德魯王子因捲入美國性侵案,上週被英女皇收回所有公務職分、榮譽軍銜及皇家慈善贊助人身份,其中就有成立於1656年,英國御林軍衛兵師歷史最悠久、曾參與拿破崙戰爭、兩次世界大戰、以至阿富汗、伊拉克等戰爭嘅「擲彈兵衛隊 (Grenadier Guards」嘅榮譽司令一職。而據英國媒體報導,衛隊內部就屬意由劍橋公爵夫人凱蒂接任,仲好努力咁說服緊有關方面添!

擲彈兵衛隊

圖片:Pixabay

安德魯王子被褫奪所有職銜之後,按慣例就會由英女皇本人暫代其職,然後由衛隊內部推舉下任人選予女皇選擇。而據擲彈兵衛隊內部高層人士向英國《The Times》透露,於衛隊內部嘅跨官階投票中,凱蒂就成為隊中下一任榮譽司令嘅首選,「我哋個個都好仰慕佢,佢好似冇行錯過任何一步咁。只要佢接受咗個工作佢就會投入去做,而我哋都想搵個真係會融入我哋嘅人」。

假若凱蒂真係成為擲彈兵衛隊嘅榮譽司令,佢將成為衛隊366年歷史以來,第一位被任命嘅女性榮譽司令。

圖片:Wikipedia

值得一提嘅係,上週嘅消息就話會於英國時間週一公佈下一任榮譽司令人選,但最新消息就話會延遲公佈。而據英國軍方人士向傳媒透露,原定接任嘅的確唔係凱蒂,但突然宣佈延期公佈,就代表有關方面真係考慮緊畀凱蒂接任嘅可行性。

資料來源:The Times

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024