{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 24 Oct 2019

作為一名籃球員,能夠進入「籃球名人堂」絕對係無上光榮,因為呢個身份係證明你對籃球有幾大貢獻。而要想入選名人堂並唔容易,其中作為球員的話要退役後三年先可以被提名,其後亦要被一眾評審進行審核,因此現役球員最多只會被評論為擁有名人堂級別,其中好似LeBron James就係其中之一。

而作為「籃球之神」嘅Michael Jordan日前接受訪問,期間作出有關三屆總冠軍成員勇士核心Stephen Curry嘅評論。Jordan先被問到此前如果要選4人作為隊友打波會選邊4位,當時嘅佢選了Hakeem Olajuwon、Magic Johnson、Scottie Pippen及James Worthy,如今又會唔會揀佢地呢?

Jordan表示:「我仍然會揀佢地,因為每個夜晚佢地都可以交出很好的表現。」主持人再問:「那Stephen Curry在你的選擇範圍嗎?」

Jordan回應:「Curry係一名好球員,但佢還不是籃球名人堂級別。」

對於Jordan嘅回應,唔少人都抱有質疑嘅態度,因為Curry貴為三屆總冠軍核心成員,又係兩屆常規賽MVP,並且保持NBA多項三分球紀錄,可以話係NBA歷史上最出色嘅射手。

而對於Jordan嘅言論,Curry其後亦作出回覆:「我認為我很出色,但我不會因此而自滿。我知道我仍然有好多需證明自己嘅地方,當你聽到歷史最出色嘅人咁樣講,這非常有趣。今時今日,我地都聽到好多已經退役嘅球員評批現今嘅球員,會說以前嘅球員更出色。我知道我狀態很好,但仍會繼續去證明自己的。」

Curry嘅回應可以話大方得體,首先無強硬回應Jordan,同時表達自信一面,硬實Curry並未進入名人堂,但相信退役後佢絕對有進入名人堂嘅能力及背景,呢一點係無容置疑的。

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024