{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 15 Apr 2019
【人扮熊貓】日本眾籌製作像真度接近100%的終極熊貓服裝比人扮大熊貓

早前睇新聞話有國內動物園以工作人員人扮大猩猩一眼就穿崩,引來廣泛報導,當然動物園就死撐話只是愚人節前後同大家開下玩笑,其實最大的問題是個工作人員扮得太流,要扮唔係唔得,扮得勁d,睇唔穿咪無事囉,當然最好唔好係動物園扮動物,欺騙大家感情,要扮就玩盡D,好像日本眾籌網camp-fire.jp就有個大熊貓的專業Cosplay熊貓服裝“終極熊貓服裝”,比人穿著扮大熊貓,而整件事非常認真,像真度100%,製造的“特製工作室Zepet”有30年電影電視服裝製作經驗,假如大家有興趣見證超真實人扮熊貓cosplay,課金支持好可能成功出產最真實的熊貓裝扮,他日分分鐘海洋公園有十隻熊貓出來同大家玩,呢單野都相當有趣。

 

呢間搞眾籌的特製服裝公司位於日本東京千代田區,佢地已有三十年專業特殊表演服裝的經驗,今次為更上一層樓,搞左單“終極熊貓服裝”的眾籌製作計劃,目的是要造出最接近真實熊貓的超逼真特殊熊貓服裝比人扮熊貓,然後可以搞熊貓抱抱攝影會同擬真熊貓服裝show。

 

至於件“終極熊貓服裝”,據介紹佢唔單止是一般比人穿著的公仔服裝,而是內部配備了精細配置和機制,可以體現熊貓獨特的動作和表情,佢用左一種特殊的矽膠,表現出最真實的質地和皮膚感覺,例如熊貓鼻子和嘴唇。頭髮材料是與荷里活電影中最常用的美國頭髮材料製造商共同開發,髮際線是手工製作的手繪等。而佢地正在計劃一種從材料到細節的創新規格去實現呢個熊貓世界級cosplay。至於參與眾籌的人又會得到咩野?原來是比500日元就可以參加資助,然後製成後佢地公司會搞上面提到熊貓抱抱攝影會同擬真熊貓服裝show,資助者可以抱抱熊貓影相,參加見證擬真熊貓橫空出世,不過邊個人在入面扮熊貓個位就可能係一份慘工,除非冬天扮否則熱到變病貓。

 

要做到最神似的熊貓主要針對幾個重點製作,首先重點在頭部,頭部最重要是能夠活動同做好眼部同牙齒,有醒神的眼珠,眼球要逼真, 皮膚要有質感採用特殊的矽膠,表現出肉感,鼻子,眼睛,嘴唇等最逼真的感覺。

 

毛髮是另一個重點的項目, 呢件熊貓服使用牛犛牛的高檔頭髮材料(廠方強調沒有任何動物殺戮行為), 通過各種細節的營造,就可能成功表達終極真實的熊貓裝扮技術。

 

該廠曾為電影拍攝做過擬真北極熊服裝,可以用來熊貓服裝參考

有興趣可以支持一下呢個別出心裁的扮熊貓眾籌項目。

https://camp-fire.jp/projects/view/146394

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024