{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 08 Jan 2019
Marvel指出《復仇者聯盟 4》預告片內容其實只是頭20分鐘的故事

2019年最受矚目的電影首推《復仇者聯盟 4》(Avengers: Endgame)。自從上個月marvel推出第一個前導預告後,世人就萬分期待,預告中我地睇到鋼鐵奇俠孤獨地漂浮係宇宙中,而在地球上剩下的復仇者面臨魁隆彈指之間毀滅宇宙一半生命之後感到非常之沮喪。呢個預告之後大家十分熱烈去估計到應Endgame的劇情同故事內容走向,不過,漫威近日就爆出話比大家知,其實你地睇到的預告畫面都只是《復仇者聯盟 4》電影開場前端的場景而已。

 

 Marvel老闆Kevin Feige日前係第 76 屆金球獎頒獎典禮上接受左 MTV 記者的訪問,他除左禮貌地表示自己非常喜歡 DC《水行俠》和Sony得獎作《蜘蛛俠:跳入蜘蛛宇宙》(Spider-Man: Into the Spider-Verse)外,同時也首度爆料指出:《復仇者聯盟 4》大家睇到的預告片和宣傳片其實都只不過是電影中的前 15 到 20 分鐘左右的內容同劇情,所以希望粉絲們唔駛花太大力氣去估計劇情走向,盡可能放鬆在電影院享受無預想的第一震撼。」

 

 

 

根據呢個說法成立的話,蟻俠同鷹眼浪人現身都係電影前段內容,20分鐘就已經有好多好突出的劇情。導演的羅素兄弟其實早排都講過類似的說法:「關於這一次曝光的電影副標題和首個預告,我們其實已經反覆討論左很多次,因為我地最不希望的就是劇透左任何線索、故事基調或結局走向給大家。」有鑑於漫威甚至在《復仇者聯盟 3》曾經拍出《變形俠醫》出戰的假預告畫面,相信各位影迷都仲記得呢穫,《復仇者聯盟 4》劇組人員說的話到底可不可信,我唯一同意的是大家無謂唸太多電影劇情會點樣,輕輕鬆鬆入場睇戲仲簡單,《復仇者聯盟 4》4 月 就有得睇,到時咪睇下是否超出預期,不過講明,通常希望愈大失望都唔會細。

因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024
冇Johnny Depp嘅《魔盜王》仲能唔能夠吸引觀眾入場呢?
hobby
【影視】《魔盜王》系列確定重啟!監製:我們不需等待某些演員回歸
27 Mar 2024