{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 06 Dec 2018
【三上悠亞精品】Yua Mikami真人大小胸部鼠墊接受預訂

我就未見過咁大個滑鼠墊囉!呢個尺寸唔好話滑鼠,好多野都可放上去滑來滑去囉!呢個係日本成人AV網站「FANZA」最新推出接受按訂單生Yua Mikami真人大小的胸部鼠墊(受限預訂後預計1月下旬發貨)

 

玩法都好簡單,Fanza網預定期內比錢交訂,然後佢地就生產比你玩,當然啦呢單野係為慶祝片商 Muteki 十週年而推出三上悠亞和高橋聖子仲會為片商合拍一套十週年新AV影片。

十年玩一墊,有興趣的粉絲自己睇路,記得唸定收貨同代運的方式。

同埋留意返尺寸,半個人訓上你電腦台咁大放唔放得落先??!

簡單介紹一下“三上YUA”超級美女真人大小的滑鼠墊,採用優質矽膠質地柔軟,可以品嚐到接近真品的胸部。生產是在日本國內工廠精心的手工製作的!預訂期分二轉,第一回就 2018年12月7日第一個訂單截止預定,首回計劃於2019年1月下旬開始發貨!!過左期都未買到你仲有第二回預訂2018年12月31日2月訂貨截止日期次回呢就會係2019年2月下旬開始出貨

唔記個講價錢,據網上睇到要29800日元即 2千港幣買對「鼠墊」

[產品規格]  產品尺寸:側約380毫米長度的約480毫米重量1.5kg左右

山雀材料:MJSuper Soft2.0(MJOriginal品牌定制)

底座部分組成:底板基於聚苯乙烯的材料,所述底聚乙烯材料

製作:日本國內工廠手工製作

 

都係個句,有D野唔講咁多,有胸自然紅,三上BB你估仲要推廣咩!!

日本Fanza網購
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024