{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Apr 2020

之前為大家報導過Dyson、Benz F1車隊幫手生產呼吸機;LVMH都幫手生產消毒洗手液、防護衣。前者就唔希望大家有機會用,後者大家想用都冇呢個機會,但GIR出嘅矽膠口罩,大家或者就有用又用得到啦!

男士們對GIR呢個品牌未必好熟悉,因為呢間美國公司本業其實係生產矽膠廚具,但大家都知美國疫情未過,市面上亦缺乏口罩等物資,於是就決定推出矽膠口罩。據官網所指,口罩會使用通過美國FDA及德國LFGB認證嘅矽膠製作,正面有多個小孔,背後就貼上可更換濾層,每次使用完之後只需將個口罩放入熱水中叮30秒,或者放入洗碗碟機,甚至只係用梘液加熱水洗乾淨,晾乾後就痴返張濾層上去就得。

GIR明確指出呢個口罩不能代替醫護人士使用嘅N95,但對於只係想出街買餸時有一定保障嘅普通市民黎講,就係一個唔錯嘅替代品。加上有多種顏色,售價亦唔算貴,單個買15美金送5個濾層,10個濾層替換裝盛惠10美金。100個套裝就只需750美金,即7.5美金一個。最快4月23日開始出貨。假若大定想知道更多詳細規格,就可以去GIR嘅官網睇下啦。

如果直接用130萬嚟追女仔,會唔會更有效率呢?
healthandfitness
【值得嗎?】165cm美國男因識唔到女友 豪花130萬做手術增高13cm
14 Apr 2023
日本女電競選手たぬかな,去年因為嘲諷「矮人冇人權」而被封殺,今年初復出後又指「矮人小器又暴燥」再次炎上。不過近日一個研究就發現,原來身高真係同一個人嘅心理健康有關,而且矮人的確會更傾向擁有「黑暗人格」 ...
healthandfitness
【研究】美國研究指矮人更易擁有「黑暗人格」
06 Mar 2023