{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 11 Oct 2019

日本餐相信不少朋友都非常喜歡,因為日本人對食物講求新鮮,所以令食客可以品嘗到食物本身的鮮味。而事實上不單止食品的鮮味,其實日本人的飲食習慣對身體健康亦非常有幫助。

簡單來說,日本餐講求簡約主義,食品通常都較少選擇加工食品,同時亦都不會加添太多調味料及添加劑,所以食客就能夠品嘗到食品的天然風味。

而日本人以上的選擇,不單止令人吃到鮮味,亦都可以助人體更健康。例如日本傳統飲食習慣,食品主要都是低脂肪的食物:蔬菜、魚類、水果,再加上少調味料的煮法,這對於心臟病人及二型糖尿病人都是非常好的選擇。有研究調查指出,轉吃日本餐為主的二型糖尿病人中,有91%能夠有效改善病況。

除此之外,日本人主張不會吃到全飽的,通常都是80%飽就會停止進食,再加上他們主要以煮、烤及蒸來調理食物,以及食物大部份都低脂及不會主動加糖,所以人們都能夠有效控制自己的體重。

而且,經常進食蔬果及大豆食物,令日本人可以獲得更多纖維以助消化,這樣便秘的問題就能夠獲得解決,同時腸部有機會出現的問題亦都可以減輕。

看完以上日本人飲食習慣帶來的好處,是否立刻想去吃日本菜呢?不過記著少吃多滋味,否則吃什麼菜色都沒有用。

只要你對人體有少少認識,都會知道男性下體並無骨骼存在,但冇骨就唔代表唔會斷,而且有時意外同幸福一樣,有時可以來得非常突然。好似近日外國媒體就報導,有位突尼西亞27歲男子,只係瞓覺時轉咗個身,就整斷咗自己 ...
healthandfitness
【小心】27歲男子瞓覺轉身折斷下體 腫如矮瓜需縫針
18 Apr 2024
如果直接用130萬嚟追女仔,會唔會更有效率呢?
healthandfitness
【值得嗎?】165cm美國男因識唔到女友 豪花130萬做手術增高13cm
14 Apr 2023