{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 18 Jul 2022

唔少外國旅客黎到香港,都會大讚香港嘅景色有幾靚,但對於由細到大都住呢到嘅我哋黎講,就會覺得冇咩大不了;另一邊廂,台灣就出名「最美的景色是人」,咁如果台灣嘅「景」加香港嘅「景」會發生咩事?我哋睇睇近排黎咗香港嘅台灣網紅「Donna棠娜」啲相就知啦!

Donna棠娜於IG上有超過20萬名Fans,擁有豐滿上圍嘅佢曾表示非常滿意自己嘅身材,自己都覺得好靚好挺,仲多謝父母畀佢嘅好基因,又話要要襯後生將好身材分享畀大家。而睇返佢個IG,就會發現佢三月慶祝完23歲生日之後,就去咗新加坡生活咗幾個月,期間過住啲充滿陽光海灘比堅尼嘅休閒生活。

而喺大概6月時,佢就由新加坡黎咗香港,隔離出關後仲去過唔少本地打卡熱點,明明啲景點大家平時就睇到厭,但有呀Donna棠娜入鏡成件事就變得相當吸引。到執筆之時Donna棠娜似乎都仲喺香港,大家出街嗰陣或者要留意下見唔見到佢啦。

圖片:milk__2020 on IG

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024