{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 10 May 2022

混血女仔素來都特別靚女,而今晚要介紹嘅呢位台灣模特兒,就有齊台、俄、德血統,唔單止靚女,身材仲極度火辣。而據佢兩年前上節目講,佢仲親眼見過俄羅斯總統普京,甚至見到普京嘅保鑣使出「點穴」功夫!

揉合東西方之美嘅王藝安,早年於台灣東吳大學就讀日文時就已經被稱為「東吳校花」,16歲時出道當模特兒,亦因為有D Cup上圍姣好身材,所以經常擔任內衣模特兒,亦曾多次登上台灣綜藝節目做嘉賓。而佢曾經喺節目上分享細個回到莫斯科時遇到普京嘅情形。佢話當時普京於辦公室走出黎,仲話普京「其實不高」,而現場群眾見到普京就一擁而上,保鑣們為咗保護普京,竟然對其中一名民眾使出點穴功夫,被點到嘅人立即倒地,大家都以為佢係中咗槍。

普京啲保鑣係咪真係識點穴,我就唔知,但我肯定王藝安本人都有媲美「點穴」嘅威力,唔係你話點解大家一佢啲性感相,身體某部份就開始硬起上黎呀?一定係點穴!一定係!

資料來源:aijoanna2010 on Instagram

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024