{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 18 Oct 2019
大家有冇發現依家啲人結婚生仔都有兩極化,一係好似有鬼追咁勁早就結婚生仔(可能仲已經離埋婚再結多次添),一係有鬼趕咁幾廿歲人都「享受緊單身生活」唔結婚,而今日要介紹嘅呢位美女就明顯係前者,事關佢明明只係一個21歲嘅辣妹,但就已經有個兩歲嘅女!

呢位「Yurika」目前居於日本大阪,據佢IG所講,佢係一個日韓混血兒,眼大大瓜子口面白滑皮膚櫻桃小咀,再加上一頭超出咗我嘅顏色認知嘅髮色,日本女仔必備嘅Colour Con同妝容增添火辣感,以及充斥整個IG嘅泳衣照,絕對係一個性感靚女。但當你碌碌下就會發現原來佢已經有個識行識走嘅兩歲囡囡,而個老公/男朋友又從來都唔見影,佢仲要依然係腰瘦腿幼,作為一個男人好容易就會聯想到佢應該係一個誤識損人嘅單親媽媽,依家要獨力照顧個女,身為叔叔嘅我哋當然要本住人間有愛嘅忠旨,幫手照顧下佢下半身…下半世先啱(以上全為幻想)。點幫,幫手Like下,等佢人氣再勁啲,佢做網紅搵到食,我哋又有嘢睇,Win Win雙贏!

yu__1218__x on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024