{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 Oct 2019
以前嘅Weekend係用黎休息,但近呢四個月大家都習慣咗Weekend先係真正要出力嘅日子。問題係當然出去行完一輪,返到屋企睇下新聞Facebook,發現比B級電影更荒謬嘅情節竟然發生喺現實,嬲到瞓唔著都唔係罕見嘅事。所以我今日特登搵咗個散發治癒之光嘅女仔,安撫一下大家嘅心情。

呢位台灣美少女柯姿今年只有19歲,曾經參加過世新大學嘅Devils啦啦隊,所以推測佢應該係世新嘅學生,仲好可能係讀廣播電視電影系(廣電系)。柯姿唔算係一個辣妹,但就勝在夠清純可愛,尤其當佢笑起上黎,嗰對笑眼同嗰隻爆牙仔真係勾起每個男人嘅保護慾。而且雖然佢唔算高(158cm),但身材比例好,嬌小玲瓏之餘著起泳衣亦有賣點!我一路寫一路佢啲相都真係忍唔住跟住佢笑呀!

kziiee on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024