{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 12 Oct 2019
男生對於女生嘅外貌要求有好多,而且好多時大家著眼點都唔同,所以好難有一個統一標準。但如果真係要講呢,大家都應該係追求個樣儘量後生,唔使咩童顏巨乳,唔好老過真實年齡就已經合格。咁大家又覺得呢個Kiki Passo合唔合格?

Kiki係來自美國邁阿密嘅一名網紅,一頭金髮再加漏斗型身材火辣誘人,仲有個效力邁阿密大學美式足球隊嘅四分衛男朋友,又係丹爺個Brand「Ignite」嘅合作模特兒之一,可謂靚得有認證。但就有個小問題,你睇佢充滿輕熟味道御姐魅力,但其實據報佢今年只有22歲(1997年出世)……我就覺得佢個樣真係生得非常著急,你同我講佢32歲我都會信,而且咁樣講開,依家睇佢個身材就硬係覺得有後天加功嘅嫌疑…大家又點睇呢?

kikipasso on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024