{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 01 Oct 2019
講起女兵,仲要係靚女女兵,好多人第一時會諗起以色列,但大家或者都知咁多以色列靚女會當兵,主要係因為佢哋嘅兵役係不分男女,所以係人都會當過下兵。如果講到真正最多職業女軍人嘅國家,如無意外就應該係美國,據CNN估計,美軍中有大概74000名女兵,幾萬人總會搵到個靚女嘅係咪?咁你就啱啦!

呢位Shannon Ihrke 19歲就加入美國軍方,仲要係出名辛苦嘅海軍陸戰隊,而佢唔單止通過哂所有測試,仲曾經跟隨部隊去阿富汗服役,最後位至沙展,於2012年光榮退役。退役之後佢去咗讀書,讀完書就走咗去做Model,仲做過《Maxim》嘅封面女郎。依家雖然已經29歲,但睇相依然Keep得好好,仲就黎做人阿媽。近排大家成日都話想見到美軍,如果真係見到仲要係呢個級數,我唔單些帶路呀,我帶埋佢返屋企添呀!

shannonihrke on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024