{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 03 Oct 2019
事業對男人黎講當然好重要但其實計我話事業對女人黎講更加重要!點解?女人事業有成唔使因為生活、財政等原因「依靠」男人,咁擇偶時就更加專心於係咪鍾意對方、同對方相唔相處到,而唔係一心諗住逼個男人「上進」、或者直接搵個有錢人「二次投胎」,咁成段關係公平好多嘛(咁當然,一買一賣都好公平嘅)!好似呢位Danielley Ayala咁,就係為咗佢嘅事業而放棄咗個男朋友啦!

今年25歲嘅Danielley係一名美國模特兒、網紅,本來佢係住喺美國邁阿密,仲有個男朋友,但後來佢就決定搬去隔足一整個美國嘅洛杉磯,讀咗個化妝課程,為自己將來嘅事業準備,咁同男友分隔兩地自自然然就分咗手。就憑佢依家個IG有接受200萬Followers,閒閒地一張相都有十幾萬Like,比當年一萬幾千Like進步得多,睇落分手都似係值得,但你睇佢呢個身材,我就覺得個重點唔係佢住邊,更唔係佢識唔識化妝,而佢著啲衫打咗幾多心口出黎囉!

danielleyayalaa on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024