{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 15 Jun 2019
網上流傳,澳洲呢片土地上所有嘢都係大啲嘅:由屋嘅大細、農場嘅面積、嘢食嘅份糧,到蛇虫鼠蟻呢啲澳洲「特產」,都比其他地方大好幾個Size。冇去過澳洲嘅我本來就唔係好信,直到我睇到呢位Darcy Buchan嘅IG,我就信啦——澳洲啲嘢真係大啲架!

OK,我知Darcy個樣真係唔算好靚,而雖然上圍真係大到誇張,條事業線成部iPad都攝得落,但各位唔需要一個人肉iPad架嘅Gentlemen應該會大得太過份。咁你一係當佢係澳洲特色景點囉?唔使你愛上呢個地方架,不過人哋講起你就可以話「你都未見過澳洲嗰個」咁咋嘛!

darcybuchan on Instagram
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024