{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 13 Apr 2019
睇一個女仔靚唔靚,常理黎講都係睇佢嘅正面,因為好多男人在意嘅部位,例如五官、例如上圍,都係要正面先睇得清楚;但如果你討論緊嘅一個女仔「吸唔吸引」,咁你好需要睇埋佢個背影先作出決定,因為啲女仔成日收埋好多嘢背後架!

冇錯,呢個名為「Backzilla」嘅Instagram,就係一個專門收集外國女仔/模特兒背後照嘅地方。咁你可能會問女仔個背脊有咩好睇?咁就多囉,可以睇下佢個背脊滑唔滑、有冇性感嘅眼窩、屁股夠唔夠圓夠唔夠挺、大眼夠唔夠結實,而且因為你睇唔到佢個樣,佢睇落吸引嘅機會就大增,再加些少幻想力,想像一下自己就企係佢哋身後——咁你對手會做啲咩呢?

backzilla on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024