{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 25 Jan 2019
大家有睇過下新聞都知近日有個來自馬來西亞嘅女仔非常紅,佢就係今年29歲嘅李元玲。但其實佢都唔係今時今日先出名架啦,佢曾經幫香港一本寫真雜誌影過相,2014年已經有拍張家輝執導嘅《盂蘭神功》,我記憶中再之前已經有見過佢IG啲相架啦,2016年仲寫過佢添!

依家介紹佢嘅通常都話佢係師從李雲迪嘅鋼琴美女、又識跳芭蕾舞、樣靚(但有啲膠)身材正呢啲大家都有眼見嘅看點,我就唔再執人口水尾——因為我想執返自己口水尾。話說2016年時我曾無意見到天王郭富城原來有Follow李元玲同好幾位美女,本住對「阿王」眼光嘅信任,於是就介紹咗呢幾位被「認證」嘅美女。但我今日再去Check嘅時候就發現,現成人夫嘅「阿王」原來已經Unfollow咗呢幾位靚女,睇黎結咗婚之後佢都真係收心養性呀下!

不過又難怪阿王嘅,李元玲呢副身材樣貌,男人黎講確係會睇到心癢癢,做咗人夫就要小心啲啦——大家都係呀!
cathrynli on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024