{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 Jan 2019
唔怕同大家講,我細個係好討論混血兒,主要原因其實係因為妒忌!你唔發覺啲混血兒不論男女都硬係生得靚啲嘅咩?明明父母都唔係特別靚,又硬係可以「溝」出個最好的結局,再望一望自己個樣,你就知呢個世界真係唔公平。不過到大個我就對混血兒改觀啦,因為我生得有幾靚我自己睇唔到架嘛,但人哋啲混血兒生得靚我可以慢慢睇嘛,其實有用得多架!

呢位 Rossarin Klinhom就係一位泰國加新西蘭混血兒,出身於曼谷、成長於奧克蘭,廿多年後長成大家依家見到呢個大美女, 除咗成為網紅之外,更加有自己嘅服裝品牌,自己仲做埋模特兒添!又靚又叻咪人生贏家囉!

Rossarineye on Instagram
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024
雖然喺日本做寫真女星素來都冇咩真正嘅年齡下限,唔少人十五六七歲就已經出緊幾隻DVD,但一般黎講都會與女星成年與否作一個界線,成年後於作品數量及尺度方面都會擁有更大自由度,簡單黎講即係可以大展拳腳!而今晚 ...
girls
【深夜】18歲生日後寫真連發 「制コレ」冠軍「蓬莱舞」
12 Apr 2024