{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 07 Feb 2018
每年大陸車展,找出哪部國產車照抄歐洲車款都係樂趣之一。不過估不到的是,連1955年的古董經典車都成為抄襲對象。今次抄襲的是1955年生產的寶馬(BMW)Isetta,而且為表現大陸人坦率的個性,官方竟然表明係抄襲Isetta,無視版權去到一個點。
寶馬(BMW)Isetta,大陸車廠官方擺明抄,還加自己車廠水印,威。
雖然圓頭圓尾小圓燈抄到足,但理論上,這部Eagle EG6330K並非照抄,因為不像Isetta是車頭開門,而改為很實用的四門四座位,所以有外國傳媒說更像BMW 600。動力方面也不再來自汽油引擎,迎合中國超大的LSEV(low-speed electric vehicle)市場,採用全電動,馬力5.3hp,極速可達60km/h,續行距離120km/h。車內設備非常簡單,有MP3播放器,冷氣等。官方未公開售價,你估值幾錢?定還是出部車用來告寶馬搭時光機抄佢?
電火難救熄,如果電動車發生意外,電池受損起火,似乎難以避免燒剩棚骨?這輛在波蘭的Lucid Air就因為避開接車而撞柱,而電池損壞之後起火,多隊消防隊到場,但最後都未能盡快救熄,似乎要研究吓引入新技術救電火... ...
autonews
【睇片】Lucid Air燒剩棚骨 電火難救要研究
26 Apr 2024
好耐冇睇Carwow嘅Drag Race,今次三部主角都係有hybrid動力嘅supercar。當中有林寶堅尼(Lamborghini)最新嘅Revuelto,6.5公升V12配三個電動馬達,1,001hp馬力,1,062Nm扭力,四驅,八速雙離合器波箱。對上法拉利(Fer ...
autonews
【睇片】Hybrid超跑Drag Race 林寶Revuelto Vs 法拉利SF90 Vs 保時捷918
25 Apr 2024