{ SKIP }
文:MenClub John Chan  
POSTED ON 12 Jul 2017

香港喺的士、巴士嘅發展步伐真係好可以再快啲,其他嗰啲唔講嘞,因為愈講愈冇心機。 

最近,全新倫敦的士終於面世,8月1日喺英國發售,10月起試行營運,今年年底前開始交車。預計2020年底前,將有9000部TX投入服務。

全新嘅倫敦的士,稱為TX,採用電力驅動,但車上卻又有一副1.3公升嘅電油引擎,摩打電力來自引擎;換言之,引擎唔會直接驅動車輪,而係以一個相對穩定嘅轉速運轉,作用就好似一部發電機,為電池充電,驅動摩打。

TX由London Taxi Company發展及製造,公司由中國吉利(Geely)擁有,吉利亦係瑞典富豪(Volvo)嘅母公司。 

London Taxi Company將於稍後公布TX嘅詳細機械規格,佢係入滿油之後,每缸可以連續行駛約400英哩,即約643km。TX亦可以喺純電動模式下,連續行駛70km。充電時間方面,以特製快速充電器,20分鐘搞掂;一般快速充電機呢?約兩小時;如果家庭三腳慢速,約需8至10小時。

廠方表明TX係講求襟用又捱得嘅汽車,用15至20年係閒事,所以測試時,特別將原型車運到美國阿里桑那嘅炎熱地帶,同極寒冷嘅北極圈地區。 

嗱!雖然個心都係忍唔住會話:「中國的會爆炸!」但中國公司接咗倫敦的士呢壇大嘢,都希望佢哋生生性性,唔好影衰中國人。

好耐冇睇Carwow嘅Drag Race,今次三部主角都係有hybrid動力嘅supercar。當中有林寶堅尼(Lamborghini)最新嘅Revuelto,6.5公升V12配三個電動馬達,1,001hp馬力,1,062Nm扭力,四驅,八速雙離合器波箱。對上法拉利(Fer ...
autonews
【睇片】Hybrid超跑Drag Race 林寶Revuelto Vs 法拉利SF90 Vs 保時捷918
25 Apr 2024
可能有車迷會覺得現在本田(Honda)NSX炒價太高不抵玩?那這一部如何?既然要炒價,不如用50萬歐元,即約500萬港幣,買車神冼拿(Ayrton Senna)生前擁有過的這部紅色NSX?這是他擁有三輛NSX中的其中一部,也是亮相得最 ...
autonews
【多圖】冼拿紅色本田NSX出售 車價50萬歐元
24 Apr 2024