{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 09 Feb 2018

每年BaselWorld錶展前夕,除了一些官方發佈的Pre-Basel熱身消息外,最精彩的一定Rolex新錶的預測,例如去年適逢Sea-Dweller 50周年,外間早已預測會出紀念版,雖然不是預期的綠面,但單紅Ref. 126600一如所料成為該年錶展的重點主角錶款。2018年的3月BaselWorld開始在即,不妨睇睇外國一些專家撈迷的「創作力量與幻想」。

  

全新Rolex Submariner 126610LN

上年是Sea-Dweller 50周年,而今年則是Submariner的65周年,各界紛紛預測推出全新126610LN的機會十分之大,承接舊年的單紅熱潮,很可能126610LN也會採用單紅字樣的設計,並配搭3235機芯,將動力儲存提升至72小時。

【369】Rolex Explorer I Polar White

另一款網上熱傳的新錶是人稱「369」的Explorer系列,不過我們見到專家預測版本用上了Polar White白色錶款,重新演繹舊裝韻味。緣用39mm的錶殼,即使Size沒有分別,用上白色錶盤做對比後,顯然更加吸引!

Rolex Cellini Triple Calendar

 上年Rolex相隔良久再次推出月相錶款,令眾多錶迷都喜出望外,這個驚喜亦有延續至2018年錶展,專家認為很可是Cellini系列,配上Triple Calendar功能;原因是去年的Cellini Moonphase已經有2種Calendar功能,包括日期與月相顯示,如果要玩多一點複雜性,應該會加埋星期、月份,成為Triple Calendar。

Source : Monochrome

CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024
日本威士忌品牌「WHISKY MEW」主要銷售由日本著名威士忌收藏家「山岡秀雄」親自試出及推薦嘅威士忌,並經常與各大日本動漫作品合作推出聯乘作品。而最新嘅聯乘,就係同士郎正宗創作嘅著名Cyberpunk作品《攻殼機動隊 ...
watchesandwine
【日本】WHISKY MEW聯乘《攻殼機動隊》推限量威士忌
10 Jan 2024