{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 02 Sep 2019

近日唔少大公司都捲入竊聽疑雲,其中包括微軟、Facebook等,而最新被確認對用戶進行竊聽嘅就係Apple公司,對於指控Apple瞬速作出反應,並承認錯誤兼且道歉。

根據調查結果顯示,Apple嘅智能助理Siri正正就係今次竊聽嘅起源。消息指,Siri喺質素評估過程中會使用真人聆聽Siri當中嘅語音錄音,即係Siri錄音檔可以被第三者聽取,而當中嘅錄音包括非法行為、性行為等,因此被批評嚴重侵犯用戶私隱。

對於侵犯用戶私隱嘅指控,Apple回應:「在進行檢討得出結果後,我地發現過往嘅做法未能完全符合我地嘅最高期望,對此我地深感抱歉。」

「正如我地之前宣佈,我地已經停止Siri嘅評級計劃,並已經計劃好快會對軟件進行更新。」

對於Siri嘅問題,Apple承諾會進行改變,其中包括公司將不會保留用戶對Siri的語音錄音,除非用戶自願選擇幫Siri變得更好。

知錯難改幾時都係正面的,否則不知悔改,最終令事件變得一發不可收拾,咁就一切都太遲了。

自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024
若然消息屬實,iPhone 16 Pro機身側邊將加入一個全新按鍵「Capture button」,大小與電源鍵差唔多,能方便用戶拍攝及錄影。
tech
【科技】疑似iPhone 16 Pro保護殼曝光!機身側邊加入全新「拍攝」按鍵?
27 Mar 2024