{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Jun 2022

今年2月時,Gucci就宣佈會與Adidas推出聯乘,並會於6月7日開賣,早前官網上亦更新咗Lookbook、全系列介紹及售價,但有中國網民就發現,系列中有把遮,竟然係寫到明唔防水嘅。

Adidas X Gucci聯名系列以懷舊學院運動風為靈感,整個系列中有大量休閒T恤、運動服、運動鞋之類嘅單品,其中仲有兩把色彩鮮艷,印上聯乘系列Logo嘅聯名傘。但有中國網民就發現,官網上顯示其中一把賣11,100人仔 (即約HK$13,000)嘅聯名傘,其商品細節竟然寫到明把遮唔防水。

平心而論,呢把傘面用上混紡物料,再印上密麻麻雙G標誌加三葉Logo嘅聯名傘,的確係非常好睇,萬幾銀嘅售價似乎亦冇人真係會拎佢出去擋雨,但作為一把遮唔防水又的確係幾令人奇怪。據說中國網民曾經向Gucci官網客服人員查詢,而客服人員就話把遮集合兩大牌品豐富而悠久嘅歷史,有收藏價值,適合「於都市或渡假的造型中脫穎而出」,但就「不建議您當做日常晴雨傘使用」。

咁如果你話你好鍾意呢個系列,而且好想有用佢哋啲遮黎遮雨咁點算呢?系列仲有另一把聯合「座椅傘」,唔單止個柄可以打開當櫈坐,個商品細節都冇話唔防水 (但亦冇話防水),不過就貴啲,要14,390人仔 (約HK$17,000)。

資料來源:Gucci

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024