{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Sep 2020

疫情改變大家嘅生活習慣,同時亦改變零售模式,例如大家唔想出街,於是網購大行其道;因為冇得堂食,連酒店餐廳都要搞外賣;而又因為大家要防疫,所以不少名牌都推出口罩甚至護目鏡,令防疫裝備都成為潮流之一。而其中一樣借勢興起嘅,就有大家曾經不屑一顧嘅「密頭拖鞋 (Mule Shoes)」。

或者係因為大家慣咗Work From Home唔需要著得非常正式,又或者係近年多個名牌推出類似嘅設計終於收成正果,反正唔理點解,唔理你鍾唔鍾意,Mule Shoes似乎成為咗近來嘅流行鞋款。JW Anderson於今年秋冬推出一系列不分男女嘅Mule鞋款,頓成潮人IG必備單品,其中用上小牛皮嘅Chain Mule更加係集正裝與休閒、「我想話你知我好識著衫」同「其實我唔Care你點睇我著咩衫」等多種矛盾於一身。成為話題之一。

Balenciaga Standard Mule (圖片:Balenciaga)

Gucci Princetown Leather Slipper (圖片:Gucci)

Dunhill Duke Fine Leather Slipper (圖片:Dunhill)

而除咗JW Anderson,「最緊要齊款」嘅Balenciaga、近年回復大勇嘅Gucci、甚至Dunhill、Bottega Veneta、Celine、Hermes等名牌都出過Mule Shoes,仲未計以Mule Shoes聞名於世嘅Birkenstock,就連Vans、Adidas等運動品牌都曾經出過類似款式。雖然唔一定係今年推出,但足以證明市面不論平貴都有大量選擇,要加入呢個Mule熱潮一啲都唔難。

對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024