{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 19 Jan 2022

美國康乃狄克州Hamden鎮嘅聖心高中女子籃球隊,本月初於地區聯賽中,主場大勝Lyman Hall高中88分,但佢哋嘅教練唔單止冇被人讚教導有方,仲被校方罰停賽一場,就連校長都要出黎道歉。原因?贏得太盡喎!

Jason Kirck

圖片:Hearst Connecticut Media

件事就咁嘅,由教練Jason Kirck帶領,佢兩個女都喺隊中嘅聖心高中女子籃球隊,於本月初主場對上Lyman Hall高中,第一節就已經領先29-0,半場完領先56-0,到第三節比分已經去到80-0,完場時大勝92-4。據Lyman Hall高中女子籃球教練Tom Lipka指,聖心高中大打全場壓逼人盯人防守,偷到波就打快攻,有機會就射三分,由頭到尾都冇手下留情。

但大勝過後,聖心高中就決定將教練Jason Kirck停賽一場,並以校長Shelia O'Neill修女名義發出道歉聲明:「聖心高中重視體育比賽帶來嘅意義,包括道德、負責任的行為、領導能力以及對對手的尊重。而昨晚與Lyman Hall高中嘅比賽並不符合我哋嘅理念及哲學」。而教練Jason Kirck、Lyman Hall高中方面亦冇進一步回應事件。

消息傳出後,網上就對聖心高中嘅做法頗為不滿,並指「呢啲就係參與獎文化 (Participation Award) 所帶來嘅壞處」。所謂參與獎就係避免小朋友於比賽中「落敗」而設嘅獎項,簡單黎講就即係有份比賽就有個獎,傳遞「結果不重要,參與就好叻」嘅訊息。Kobe Bryant於2018年接受Jimmy Kimmel訪問時,曾經被問到對於參與獎嘅睇法,而佢嘅回答係「我至憎!係我見過最荒謬嘅嘢」。

資料來源:New York Times

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024