{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 05 Aug 2021

綜觀歷屆奧運,大部份得獎選手都鐘意影相嗰陣咬獎牌一嘗「勝利嘅味道」,如果咬自己塊牌確實無傷大雅嘅,話晒都係憑實力爭取返嚟。但日前名古屋市長河村隆接見壘球金牌選手後藤希友嗰陣,突然情不自禁拉低口罩一嘢咬落人哋個牌,呢個分「金」同味嘅行為瞬間嚇親唔少在場人士,事後亦遭到各界炮轟。

昨日20歲嘅壘球選手後藤希友返到家鄉愛知縣,接受到名古屋市長河村隆親自會見,期間後藤象徵式將金牌掛落市長條頸打算分享喜悅,點知河村隆講咗句「都幾重喎!」之後就拉低口罩一嘢咬落個牌,後藤嘅反應就真係「當堂嚇一跳,然後得啖笑」,但唔少日本網友就笑唔出啦,即時喺網上批評河村隆行為「失禮」、「唔衛生又噁心」、「唔尊重」。

之後河村隆嘅道歉聲明更為事情火上加油,佢當晚解釋「(咬金牌)是最高熱情的展現。如果造成了困擾,那我表示抱歉」,網友聽完當然唔接受,仲鬧多兩錢重。截至今日,名古屋市政府共收到3,137宗分別透過電話、電郵或傳真嘅抗議同批評。

期後,後藤希友所屬嘅豐田汽車亦表示「金牌係運動員長年努力嘅結晶,(咬金牌)係唔應該有嘅行為,未感受到敬意,令人遺憾」。

柔道男子60公斤級金牌選手高藤直壽就喺Twitter表示睇片都聽到牙齒碰撞獎牌嘅聲,並話「我哋對自己嘅金牌都會小心呵護,深怕會受到一丁點刮傷,後藤竟然完全冇嬲,真係心胸廣闊,換著係我一早就喊咗」。

資料來源:共同社時事ドットコム每日新聞
網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024