{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 11 Feb 2021

AC米蘭瑞典神鋒「呂布」伊巴謙莫域向來霸氣就係人都知,但佢犀利嘅地方真係層出不窮,近日就有指伊巴謙因為要出席音樂節,導致意甲可能要特別為佢改期。

據指,伊巴謙於3月2-6日期間,受邀成為意大利聖雷莫音樂節嘅特別邀請嘉賓,而呢段時間入面米蘭將會有一場意甲對戰烏甸尼斯,而有見及此意甲可能會為左遷就伊巴謙而特別為佢改期。

雖然於音樂節期間有比賽,但米蘭一於少理,會批准伊巴謙參加音樂節,亦覺得唔會因此而影響其狀態,當然如果意甲會為佢改期就最好不過。

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024