{ SKIP }
文:MenClub 玄火  
POSTED ON 12 Mar 2020

最近有兩個關於英超球迷的調查非常有趣,值得同讀者分享點滴,一個是「英超最性感球迷」,另一個是「最容易網約成功球迷」,結果互相呼應,令人大吃一驚。

泰國知名利物浦女Fans Maneeya

英超最性感球迷 (按排名) 利物浦、車路士、曼聯、阿仙奴、般尼

先睇《Free Super Tips》進行的「英超最性感球迷」排名榜,利物浦以26%得票率居首,車路士屈居次席,獲得20%票數,而曼聯和阿仙奴就分別名列第3、4位,得票率有18%和17%,令人意外的是目前身在降班區的般尼都有10%排第5位,證明球隊成績與球迷性感程序或者無關。第6至10位順序為熱刺、白禮頓、曼城、阿士東維拉和紐卡素,其餘15隊得票率只有單位數。最醜怪是包尾的修咸頓,竟然得1%,莫非撐場的唔係大叔,就係大媽?

老實講,大球會的粉絲人多眾勢,相對地,睇得又露得的數量自然增加,如曼聯就有Rachel Riley、利物浦有星級粉絲Perrie Edwards、車路士則有模特兒Emily Rogawski等。作為英超準冠軍,利迷獲此封號,可說是喜上加喜,咁我哋平日睇波時都可以留意多啲場外風光,驗查呢個調查有幾準。

已經結咗婚生咗仔,曾經的知名曼迷 Tulinhng

網約最易成功球迷 (按排名)

男球迷 曼聯、利物浦、阿仙奴、曼城、熱刺

女球迷 曼聯、阿仙奴、車路士、利物浦、韋斯咸

再睇《Livefootballtickets》網站所做的調查,調查員開了20個檔案,所有資料一模一樣,唯獨所支持的愛隊不一樣,結果發現無論是男球迷抑或女球迷,原來在網上交友平台自認是曼聯球迷,往往最容易成功找到配對。男球迷頭5位順序是曼聯、利物浦、阿仙奴、曼城和熱刺,女球迷順序為曼聯、阿仙奴、車路士、利物浦和韋斯咸。 換言之,如果你想在Tinder或Ashley Madison交友,自稱為上述球迷的話,配對成功率會比其他球迷為高。

當然,如果是利迷,相信打死你都唔會為咗約女自認為曼迷。但如果你平日少睇波,又想增加成功率就值得一試。總之要記住,唔好認係屈福特或諾域治粉絲,因前者排名尾二,後者是包尾大幡,只會令你長約長輸。 無獨有偶,最性感球迷排名前5位之中,除了小球會般尼之外,利物浦、車路士、曼聯和阿仙奴都分別躋身網約最容易成功男女球迷的前5位,看來講到尾,不管男士或女士,都不得不認是外貌協會成員。

好消息是,在網約的世界,第一印象比起身家似乎重要得多。因為根據英超球迷人工榜顯示,白禮頓是最富貴粉絲,平均年薪為4.3萬鎊,之後是車仔、李城、般尼茅夫和修咸頓,但就只有車仔球迷在網約榜獲得優勢,其餘4隊的身份都是唔認好過認。

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024