{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 17 Mar 2022
【坐穩最終會贏】阿里巴巴、騰訊傳準備「史上最大裁員」超過4 萬人將失業

首先我想以戰狼式提醒大家中國有14億人, 據路透社引述消息人士指出受到中國全面監管打擊,阿里巴巴同騰訊都準備今年大裁員,而行動將會係史上最大規模。據說最終可能裁走集團15%員工,大約 3.9 萬人。而騰訊則傳今年將裁減部分業務部門員工,例如影音串流媒體和搜尋部門人數就將減少10%至15%員工,而滴滴出行都將會裁員15%。隨著中國經濟放緩,大多數網絡科技公司營運收益急遽放緩,股價不斷下跌,籌措資金、擴張業務愈來愈困難,迫使阿里巴巴、騰訊等科技巨企不斷尋找減少運營成本的方法。最後面對全球經濟重新布局,我都係重重覆覆講一句對白,無論點中國或成最大贏家,裁員都係為左企業走更遠的路。


雖然所有都係消息人士引述指出,不過空穴來風肯定有因,而最終中國國內會否不能公佈裁員一事免社會震蕩暫時就無法確認,但據現時消息阿里巴巴尚未確定整個集團的裁員目標,但最終可能裁減集團中 15%員工,保守估計約3.9 萬人。此外,騰訊亦傳今年將裁減部分業務部門員工,例如影音串流媒體和搜尋部門人數都將減少10%至 15%。以上兩間公司裁員消息係中國當局打壓以來第一次大規模裁員。據悉,阿里巴巴上個月就已經開始解雇員工,並跟不同業務部門討論裁員問題,讓其制訂具體計畫。其中公司旗下餓了麼等食品配送及地圖服務等業務的部門成為重災區,將裁員多達 25%,不過阿里雲員工則尚未接獲通知。至於騰訊消息人士透露,裁員係從騰訊視頻和騰訊雲等利潤較低或虧損業務開始,上年騰訊執行長馬化騰曾在內部會議上提到,公司應該為「冬天」做好準備。



除左兩間科技巨頭,滴滴出行都傳出要裁員 15%,因為國內業務受到監管打擊,而且自從強行去美國上市事件後一直受到網絡安全調查,目前傳出該公司目標係三月底前完成裁員,而滴滴無對此做做回應。未來中國經濟會點?不用怕,大企業裁員之後可能更上一層樓利潤同帳面數字更好,而員工失左業其實都可以再搵過份工,正所謂「東家唔打打西家」,中國最終都係「贏」的國,整固姐!



各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023