{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 23 Apr 2020

有冇追潮劇《夫妻的世界》呢?老掉牙的一句話,現實比戲劇吸引,強國爆出淘寶版「夫妻的世界」,主角是淘寶總裁、正印大婆和網紅二奶,愛恨交纏、三角交錯、網戰開拖,真係好睇過戲,花生應該供不應求,入定貨啦!

淘寶總裁兼天貓董事長蔣凡,今年35歲,忽然被老婆踢爆疑似同強國「第一網紅」張大奕有路,網上指名道姓話「別再招惹我老公」,引起軒然大波。事後蔣凡公開道歉,「懇請」公司對他介入調查,但究竟調查啲乜就無講明,唔通婚外情都可以要求公司查一查、搜一搜?抑或要共享閃卡先?不過,留意返,強國有強國的標準,而且阿里巴巴已入股張大奕的公司,事件可能涉及利益輸送。

介紹返,蔣凡是商界巨星,來頭極猛,頭腦精明。他來自新疆烏魯木齊,中學時贏到奧林匹克電腦競賽冠軍,獲保送復旦大學電腦系,人生自此一帆風順,大二獲Google中國招聘為首批員工,閃電上位,成為時任總裁李開復的入室徒弟。2009年,李開復決定成立創新工場,蔣凡追隨旗下,獲委任為首批創業項目「友盟」的負責人。2013年,阿里斥8000萬美元收購友盟,蔣凡自動升呢加入阿里擔任高層,並套現股份實現財務自由,活得自在。

蔣凡於2017年擢升為淘寶總裁,2019年兼任天貓董事長,自然被視為阿里接班人大熱。但係,咁後生就做到人生勝利組,四方八面的誘惑亦會多到數唔到。背景神秘的正室與蔣凡青梅竹馬,誕下一子一女,早前用微博「花花董花花」狙擊張大奕,講到明「最後一次警告你,再來招惹我老公我就不客氣了,老娘也不是好惹的」,過程中的意識形態、行為作風到處事手法,都是典型強國獨有。

張大奕

「花花董花花」

唔使介紹,很多網民都認識32歲的模特兒張大奕,呢位女士靠開淘寶店,坐擁1100萬粉絲,2019年入選《時代》「全球最具影響力25位網紅」,認真巴閉。她的孵化企業「如涵」早在2016年獲阿里注資3億人民幣,亦是阿里唯一入股的「網紅公司」,去年更登陸美國上市。傳聞身家坐擁6億人仔,咁有米仲都做小三,原因耐人尋味。

口痕友話:「愈唔靚仔既男人,有錢後愈易出軌。」新浪微博一度刪除大婆的狙擊言論,可惜巴打絲打永遠是眼明手快,再加上個人微信的轉發,當然是刪得太遲。有網民要求「識功夫」的馬雲回應兩句,但截稿前,馬雲依然三緘其口,免得火上加油,而張大奕就用「一場誤會」駁斥傳言,似在掩耳盜鈴。

純粹比較外在, 張大奕自然略勝一籌,但今年都31歲,算不上後生,亦聲稱「名花有主」,暫難判斷是否聲東擊西。對於突如其來的三角風暴,阿里已宣佈成立小組調查,而「如涵」的股價就一度急跌10%,究竟劇情會如何發展,各位拭目以待。如可以, 懇請阿里日後會把調查報告公諸於世,讓大家在抗疫期間多一點樂趣。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023