{ SKIP }
文:傑克  
POSTED ON 24 Sep 2019
職場上,箇然有好同事亦有衰同事,之但係亦有些同事你話佢衰又絕對稱不上,因為佢地都好做得嘢;但話佢好咩?他們的行為又硬係成日令人覺得好煩厭。

認真L

有些同事,對工作抱持百分百的投入與認真,對每項工作都必須做到完美,精益求精,自己的工作如是,亦要求其他同事有相同態度,甚至為了做到「最好」,絕不計較晚晚OT。認真工作當然是好事,但有些工作未必每樣都要去到最盡,有時出現一些無傷大雅的甩漏,對大局沒有影響,其實都唔緊要,但他們就堅決反對這種心態,令到和他們一起工作時,總有著無形的壓力,令工作氣氛持續繃緊。

規矩L

有些同事,凡事都按公司規則辦事,普通如依時返工、放工、午飯絕不超時,其餘每項工作也要求有根有據白紙黑字,沒有收到電郵、不跟足程序的事絕不沾手。跟規矩工作當然需要,起碼萬一事情出錯也有跡可尋,追查到問題根源,但有時工作忙起上來,也要適時轉膊,互相幫忙。規條是死,同事是生,樣樣都跟足規矩,只會惹人討厭。

幫人L

有些同事,天性熱心助人,每當有同事提出請求,他們都義不容辭,樂意幫忙,甚至乎幫上癮,常常主動詢問同事是否需要協助。樂於助人當然是好事,尤其當同事工作繁重,他們抵得諗幫忙一下,真係唔錯。但有時同事正在專心工作,他們走來表達關心之情希望伸出援手,同事不想拒人於千里之外,但又好想集中精神工作,就會令到氣氛變得尷尷尬尬。
 
自由L

又有些同事,奉行目標為本的工作模式,只要工作圓滿地完成,絕不計較過程,不會要求同事交代,只要死線前交到貨,即使日日唔做野,等到最後死趕難趕,也毫不介意。不計較過程,讓同事自由發揮是好事,但有些工作確然要跟上司或客戶交代進度,以便對方計算工作日程,分配工作,他們不按章法的工作模式,有時候又真係令其他同事難做。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023