{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Mar 2021

香港人返工為咗放假、放假為咗去旅行,而過去一年好多人冇工返、全世界都冇得去旅行,可想而知對香港人黎係幾咁難過。咁如果為咗可以去旅行,大家又願唔願意放棄自己份工、全部積蓄、一年嘅性愛、甚至你嘅伴侶?你又唔好話我痴線呀,因為有唔少美國人都願意架!

網站Trivago早前於美國及英國訪問咗超過2,000名成年人,問下佢哋為咗可以去返旅行會願意放棄啲咩,結果有近一半表示願意放棄目前嘅工作,38%人表示願意一年唔做愛、四份一人願意放棄全部積蓄、更有20%人表示願意放棄伴侶。

值得一提嘅係,同一班人中有80%表示旅行係圓滿生活嘅重要部份,換言之呢個調查的確係集中咗一班好想去旅行嘅人。

圖片:The Secret Life of Walter Mitty

唔知如果有得揀,大家又會放棄邊樣?我就一樣都唔會放棄——主要係因為冇咗份工就要移民地府、而做愛、積蓄同伴侶呢三樣嘢我都冇嘅,所以冇得放棄。

資料來源:CNBC
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024