{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Dec 2020

波神Michael Jordan做球員時打得最多嘅當然係籃球,但如果要數佢退役之後最錫意打嘅,可能係高爾夫球,而且佢仲鍾意到2017年就話想起個自己嘅高爾夫球場,不過就因為文件上有缺失而被佛羅里達州政府拒絕。事隔幾年,原來佢已經重新申請、而且仲已經批埋、起好。成品就係呢個「Grove XXIII」。

圖片:nbww

Grove XXIII位於佛羅里達州Hobe Sound,係一個18洞私人高爾夫球場,淨係個由nbww設計嘅主建築都已經佔地15,000平方尺,而球場就由Bobby Weed Golf Design設計。Grove XXIII之所以出名,除咗因為係Michael Jordan開嘅之外,就係近日有報導指球場會用無人機為用家們送啤酒、零食。

不過能夠親身體驗呢個球場嘅人就非常少,事關佢係一個極為高級嘅私人高爾夫球場,據知目前只有不足100名會員,而且只有受邀請嘅人先可以申請。

資料來源:nbwwBobby Weed Golf Design
雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024